Katalog firmowy, folder reklamowy, ulotka, grafiki promocyjne z tekstem, treści na stronę WWW – wszystko to musi być nie tylko bezbłędne, ale i atrakcyjne – inaczej możesz stracić klienta. Zadbamy, aby Twoje teksty wyróżniały się na tle konkurencji pod względem językowym.
Usługa podstawowa
Czego korekty potrzebujesz?
Usługi dodatkowe
Materiały marketingowe
Zadbamy o bezbłędną formę i atrakcyjną treść Twoich komunikatów promocyjnych.
Skorzystaj z bezpłatnej wyceny
"*" oznacza pola wymagane
1 strona rozliczeniowa = 1800 znaków ze spacjami
1 arkusz wydawniczy = 22 str. (39600 znaków)
FAQ
Korekta z elementarną redakcją to poprawa podstawowych błędów językowych, wzbogacona o prostą redakcję (wyłapanie ewidentnych nielogiczności i niespójności, dynamizacja tekstu poprzez redukcję powtórzeń i wprowadzenie synonimów, usunięcie oczywistych niezgrabności językowych, podział zbyt rozbudowanych zdań i akapitów na krótsze i bardziej czytelne itd.). W tej opcji staramy się nie przekraczać świętej granicy indywidualnego stylu Autora, nie ingerujemy w ogólną kompozycję treści czy formalny układ dzieła (ale jeśli osobę redagującą zaniepokoi coś także na tych polach, oczywiście zostanie to zasygnalizowane w formie dodatkowego komentarza).
Korekta z głębszą redakcją – w przypadku tekstów słabiej napisanych albo będących efektem automatycznego tłumaczenia (np. przez translator Google’a) lub stanowiących transkrypcję wywiadu, wykładu czy podcastu, materiał taki wymaga znacznie bardziej precyzyjnej, czaso- i pracochłonnej obróbki, aby doprowadzić go do profesjonalnego poziomu. Jeśli więc masz do przekazania ważną treść, ale czujesz, że Twój styl wymaga mocnej poprawy, ta usługa będzie odpowiednia.
Ważne: jako firma stricte korektorska, nie wykonujemy redakcji literackich (wsparcie autorów na etapie tworzenia i konstruowania przekazu) – naszym zadaniem jest zapewnienie poprawy językowej, bez ingerowania w treść, kompozycję, poprawność źródeł, znaczące skracanie lub rozbudowywanie tekstu itp. Nie podejmujemy się też prac mających na celu obejście systemów antyplagiatowych – jest to nielegalne i nieetyczne.
Zapraszamy serdecznie do kontaktu e-mailowego (ze względu na specyfikę pracy naszego zespołu, przepływu informacji oraz konieczności archiwizowania poszczególnych ustaleń, korzystamy z systemu e-mailowej obsługi Zleceniodawców, który umożliwia należyte zarządzanie zadaniami oraz pracą redaktorów). Zachęcamy też do przesłania od razu tekstu, który mamy poddać językowym „torturom” – na tej podstawie przygotujemy kalkulację oraz podamy możliwe terminy wykonania usługi.
Tak; poufność powierzanych materiałów jest dla nas kwestią kluczową. Przekazane nam teksty traktujemy z najwyższym poszanowaniem własności intelektualnej (prawo autorskie i patentowe), a w przypadku treści firmowych – przestrzegamy także zasad ochrony know-how i tajemnicy przedsiębiorstwa. Materiały, nad którymi pracowaliśmy, przechowujemy przez kilka miesięcy (na wypadek dodatkowych pytań lub ewentualnych reklamacji), ale w razie życzenia Klienta, wszystkie treści możemy trwale usunąć zaraz po wykonaniu usługi.
Zwykłe firmy edytorskie na etapie pierwszej korekty poprawiają ok. 70-80% wszystkich usterek; w Korekto.pl możemy poszczycić się prawdopodobnie najwyższą skutecznością wyłapywania błędów w branży, bo przekraczającą 99% już podczas jednokrotnego czytania, i taką skuteczność gwarantujemy. Jeśli dany utwór ma zostać opublikowany, w profesjonalnym procesie edytorskim zawsze zalecane jest jednak wykonanie ostatecznej korekty poskładowej. Z jednej strony, pozwala ona wyłapać ostatnie chochliki, które mogły przedostać się przez sito pierwszego czytania; z drugiej – jej zadaniem jest też wychwycenie częstych błędów składu, które lubią pojawić się na etapie typograficznego przygotowania książki do publikacji.