Przejdź do treści
Korekto
  • O nas
    • Fakty o Korekto
    • Nasi Klienci
    • O nas
    • Korzyści
    • Jak zamówić
    • Nasz Zespół
  • Oferta
    • Korekta i redakcja książek
    • Korekta prac dyplomowych
    • Proofreading – korekta językowa
    • Materiały marketingowe
    • Raporty, instrukcje, umowy
    • Skład i formatowanie książek
    • Projekt okładki książki
    • Wydanie e-booka
    • Patronat i wsparcie marketingowe
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt
  • Polecaj i zarabiaj
    • Zaloguj się
  • Bezpłatna wycena
    Bezpłatna wycena
Korekto
  • O nas
    • Fakty o Korekto
    • Nasi Klienci
    • O nas
    • Korzyści
    • Jak zamówić
    • Nasz Zespół
  • Oferta
    • Korekta i redakcja książek
    • Korekta prac dyplomowych
    • Proofreading – korekta językowa
    • Materiały marketingowe
    • Raporty, instrukcje, umowy
    • Skład i formatowanie książek
    • Projekt okładki książki
    • Wydanie e-booka
    • Patronat i wsparcie marketingowe
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt
  • Polecaj i zarabiaj
    • Zaloguj się
  • Bezpłatna wycena
    Bezpłatna wycena

Blog

Wróć

02.06 2018

Dawid Dudek: „Make Marketing Great Again”. Patronat: Korekto.pl

kategorie: Korekta i redakcja tekstów, Nasze realizacje

Im więcej narzędzi, technik i możliwości, tym bardziej dzisiejszy marketing zbliża się do dna. Może więc już czas powrócić do starych, sprawdzonych, zdrowych i skutecznych sposobów promowania? 

Tym razem trochę nietypowo: polecamy książkę, której opracowania językowego nie wykonywało Korekto.pl (mieliśmy natomiast udział w projekcie okładki oraz w składzie i przygotowaniu do druku). Nasza firma objęła jednak publikację patronatem – uważamy, że książki promujące zdrowe zasady w biznesie zasługują na dodatkowe wsparcie i uwagę Czytelników.

Marketing to chyba jedno z najbardziej przereklamowanych słów, jakie funkcjonują w świecie e-biznesu. Internet jest pełen rozmaitych szkoleń prowadzonych przez „trenerów”, którzy „uczą marketingu”. Agencje reklamowe (lub firmy za takie się podające) głoszą wszem i wobec peany na cześć marketingu. Czy któreś z poniższych sformułowań nie brzmi znajomo: „Masz sklep internetowy? Rób marketing!”, „Sprzedajesz na Allegro? Tylko marketing pozwoli ci osiągnąć sukces”, „Sprzedajesz usługi? Bez marketingu nic nie sprzedasz!”, „Istniejesz w internecie? Ale bez marketingu?!”? 

„Marketing” paradoksalnie jest jednym z najbardziej znienawidzonych słów przez osoby, które go próbują. Mnóstwo sprzecznych opinii, rad, całe legiony „coachów”, „trenerów biznesu” i „doradców”, którzy o marketingu pojęcia nie mają, tylko pogorszyło „marketingowe notowania” marketingu jako takiego. Dołożyć trzeba w końcu „okraszanie” marketingu rozmaitymi przymiotnikami i związkami frazeologicznymi: np. „marketing przez osmozę” (biolodzy zabrali się za jego robienie?), „marketing przez kulturę” (chamstwo najwyraźniej się w marketingu rozpanoszyło i trzeba było to naprawić!) czy też „mix mental marketing” (tutaj komentarz jest zbędny…). Efekt tego wszystkiego jest taki, że marketing w Polsce podupadł.

O czym jest książka „Make Marketing Great Again”? O starym, dobrym i w pewien sposób „normalnym” podejściu do marketingu. Podejściu analitycznym, opartym na faktach, danych i zrozumieniu procesów, które z jakichś powodów zostały zapomniane. Ta książka, mam nadzieję, sprawi, że Twój marketing znów będzie wielki, co w moim rozumieniu znaczy tyle, co „skuteczny”.

[opis wydawcy]

 

dr Dawid Dudek – pasjonat nowych technologii oraz analizy danych, podróżnik. Doradza firmom, jak budować lejki sprzedażowe oraz zaawansowane kanały komunikacyjne z klientem. Wykładowca w kilku uczelniach. Autor „Biblii taniego latania” i „Biblii taniego spania” – książek, które zmieniły myślenie o tanim podróżowaniu tysięcy ludzi, współautor kultowej „Biblii e-biznesu”. Autor bloga JakRobicMarketing.pl, na którym przekazuje skuteczne i praktyczne metody tworzenia reklamy, docierania do klientów oraz sprzedaży. Na co dzień niewolnik czterech kotów, którym poświęca czas, gdy tylko nie podróżuje, i mąż.

Dawid Dudek: „Make Marketing Great Again”

Zamów książkę: KsiegarniaGlobtrotera.pl (podaj kod AkademiaInternetu a otrzymasz 10% zniżki + bezpłatną przesyłkę).

Projekt okładki: Dominika Zakrzewska (Korekto.pl)

Skład: Zuzanna Helis (Korekto.pl)

Poleć artykuł znajomemu

Zostaw komentarz Anuluj odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły

E-biznes, który zmiecie konkurencję? Wpadaj na #semKRK!

8 czerwca 2025

ISBN – czym jest, dlaczego warto i jak to się robi?

9 kwietnia 2025

Antoni Mielecki: „Jak wychować piłkarskiego mistrza” [opieka: Korekto.pl]

28 listopada 2024

65 wpadek, w które nie uwierzysz, czyli dlaczego tani korektor to zło…

28 czerwca 2024

Jak wydać audiobooka… za grosze, bez lektora i bez studia?

22 czerwca 2024

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do sprawnego
kontaktu e-mailowego (ze względu na konieczność precyzyjnego archiwizowania wszelkich ustaleń, nie korzystamy z telefonów, które są zbyt zawodne).

  • kontakt@korekto.pl

*aby uzyskać wycenę, prześlij plik lub podaj liczbę znaków ze spacjami (sama liczba stron nie wystarczy, ponieważ w zależności od formatowania jeden tekst może liczyć 1300-1400, a inny nawet ponad 4000 znaków na stronie).

  • O nas
  • Oferta
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Oferta
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Oferta
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Oferta
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Zaloguj się
  • Zaloguj się
  • Zaloguj się

Twórcą Korekto jest dr Maciej Dutko. Pierwsze korekty wykonywał w 1996 r.; w latach 2002-2006 był redaktorem naczelnym Telegazety i stron WWW w TVP Wrocław, a w 2008 r. uzyskał stopień doktora w Zakładzie Książki Współczesnej i Edytorstwa Uniwersytetu Wrocławskiego.

Dziś Korekto jest liderem w branży: najlepsi redaktorzy każdego roku sprawdzają ok. 30-40 mln znaków (to tyle, co 150-200 średniej grubości książek).

Korekto.pl jest częścią Dutko Group Ltd.

 

Dutko Group Ltd.
Unit 10 Enterprise Court, Farfield Park
Rotherham, England S63 5DB
Company No.: 08664043
Bank: ING 50105015751000009031077242

Korespondencja:
ul. Mączna 1/15, 54-131 Wrocław

Nasze firmy:

Evolu.pl – blog, książki i szkolenia biznesowo-rozwojowe

Korekto.pl – profesjonalna korekta i redakcja tekstów

Audite.pl – audyty i poprawa ofert na Allegro oraz stron WWW

CzasNaProjekt.pl – projekty kuchni i łazienek

Zakrzewska.art – projekty logotypów, grafika, fotografia

Nasze szkolenia:

“E-biznes do Kwadratu” – szkolenie dla e-sprzedawców (tworzenie skutecznych ofert)

“Zen obsługi e-klienta” – szkolenie dla e-sprzedawców (specyfika obsługi e-klienta)

“Zen negocjacji” – szkolenie z podstaw negocjacji (dla każdego)

Nasze książki:

“Mucha w czekoladzie” – przypowieści w stylu zen (biznes, sukces, schematy)

“Targuj się!” – poradnik przygodowy nt. codziennych negocjacji

“Nieruchomościowe seppuku” – książka nt. błędów w ofertach nieruchomości

“Efekt tygrysa” – pierwsza polska książka nt. budowania marki osobistej

“Biblia e-biznesu” – najważniejsza książka dla e-przedsiębiorców

“Prawo w e-biznesie” – prawne aspekty e-handlu dla e-przedsiębiorców

“E-biznes. Poradnik praktyka” – bestsellerowy poradnik dla e-sprzedawców

“E-biznes po godzinach” – poradnik dla e-przedsiębiorców

  • © 2013-2025 Dutko Group Ltd.
  • Polityka prywatności
  • Made by