Skip to content
Korekto
  • O nas
    • Fakty o Korekto
    • Nasi Klienci
    • O nas
    • Nasz Zespół
  • Oferta
    • Korzyści
    • Jak zamówić
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt
  • Polecaj i zarabiaj
    • Zaloguj się
  • Bezpłatna wycena
    Bezpłatna wycena
Korekto
  • O nas
    • Fakty o Korekto
    • Nasi Klienci
    • O nas
    • Nasz Zespół
  • Oferta
    • Korzyści
    • Jak zamówić
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt
  • Polecaj i zarabiaj
    • Zaloguj się
  • Bezpłatna wycena
    Bezpłatna wycena

Blog

Wróć

05.04 2022

Beata Czerwińska: „Mam tak samo” [opieka redakcyjna i patronat: Korekto.pl]

kategorie: Korekta i redakcja tekstów, Nasze realizacje

Przestań tracić czas na kogoś, kto na ciebie nie zasługuje!

Kariera młodej Julii, pracującej i mieszkającej w Zurychu, nabiera tempa, ale jej życie osobiste to pasmo ciągłych porażek. Zauroczona kolegą z firmy, wciąż ma nadzieję, że zostaną parą. Nieustannie analizuje każdy jego gest i słowo, oczekując sygnałów, które mogłyby oznaczać coś więcej niż zwykłą koleżeńską życzliwość. Jednak zdrowy rozsądek podpowiada, że nic z tego nie będzie, a Daniel wcale nie ma ochoty na zaangażowanie się w poważną relację… Julia, zaplątana w sieć iluzji i złudzeń, powoli staje się zakładniczką własnych marzeń o szczęśliwym związku. Dokąd doprowadzi ją przedłużająca się gra niedopowiedzeń? I czy uda jej się oddzielić prawdę od fikcji oraz odnaleźć prawdziwe uczucie?

[opis wg www.znak.com.pl]

Opieka redakcyjna i patronat: Korekto.pl

Beata Czerwińska: „Mam tak samo”

Zamów książkę: www.znak.com.pl

Korekta i redakcja: Adrian Danielewicz (Korekto.pl)

Opracowano: sierpień – wrzesień 2018

Profil książki: www.facebook.com/knk.mamtaksamo.polska

Poleć artykuł znajomemu

Zostaw komentarz Anuluj odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły

„Żółwie aż do końca. Czy warto szczepić dzieci?” [opieka redakcyjna i patronat: Korekto.pl]

27 września 2023

Korekto rekrutuje – praca zdalna dla zdolnych! [TYLKO korektorzy obcojęzyczni!]

20 września 2023

Sebastian Hanc: „Klucz DO” [opieka redakcyjna i patronat: Korekto.pl]

30 kwietnia 2023

Rafał Ganowski: „Gotówka to wolność” [opieka redakcyjna: Korekto.pl]

24 kwietnia 2023

A. K. Lockwood: „Klątwa upadłego miasta” [opieka redakcyjna i patronat: Korekto.pl]

24 kwietnia 2023

Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do sprawnego
kontaktu e-mail”.

  • kontakt@korekto.pl

*aby uzyskać wycenę, prześlij plik lub podaj liczbę znaków ze spacjami
(sama liczba stron nie wystarczy, ponieważ w zależności od formatowania jeden tekst może liczyć 1300-1400, a inny nawet ponad 4000 znaków na stronie).

  • O nas
  • Oferta
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Oferta
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Oferta
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • O nas
  • Oferta
  • Realizacje
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Zaloguj się
  • Zaloguj się
  • Zaloguj się

Twórcą Korekto jest dr Maciej Dutko. Pierwsze korekty wykonywał w 1996 r.; w latach 2002-2006 był redaktorem naczelnym Telegazety i stron WWW w TVP Wrocław, a w 2008 r. uzyskał stopień doktora w Zakładzie Książki Współczesnej i Edytorstwa UWr.

Dziś Korekto jest liderem w branży: najlepsi redaktorzy każdego roku sprawdzają ok. 40 mln znaków (to tyle, co 200 średniej grubości książek).

Korekto.pl jest częścią Grupy Dutkon.pl Ltd.

 

Grupa Dutkon.pl Ltd
Unit 4E Enterprise Court, Farfield Park
Rotherham, England S63 5DB
Company No.: 08664043
Bank: ING 50105015751000009031077242

Korespondencja:
ul. Mączna 1/15, 54-131 Wrocław

Nasze firmy:

Evolu.pl – blog, księgarnia i szkolenia biznesowo-rozwojowe

Korekto.pl – profesjonalna korekta i redakcja tekstów

Audite.pl – audyty i poprawa ofert na Allegro oraz stron WWW

CzasNaProjekt.pl – projekty kuchni i łazienek

Zakrzewska.art – projekty logotypów, grafika, fotografia

Nasze szkolenia:

“E-biznes do Kwadratu” – szkolenie dla e-sprzedawców (tworzenie skutecznych ofert)

“Zen obsługi e-klienta” – szkolenie dla e-sprzedawców (specyfika obsługi e-klienta)

“Zen negocjacji” – szkolenie z podstaw negocjacji (dla każdego)

Nasze książki:

“Mucha w czekoladzie” – przypowieści w stylu zen (biznes, sukces, schematy)

“Targuj się!” – poradnik przygodowy nt. codziennych negocjacji

“Nieruchomościowe seppuku” – książka nt. błędów w ofertach nieruchomości

“Efekt tygrysa” – pierwsza polska książka nt. budowania marki osobistej

“Biblia e-biznesu” – najważniejsza książka dla e-przedsiębiorców

“Prawo w e-biznesie” – prawne aspekty e-handlu dla e-przedsiębiorców

“E-biznes. Poradnik praktyka” – bestsellerowy poradnik dla e-sprzedawców

“E-biznes po godzinach” – poradnik dla e-przedsiębiorców

  • © 2013-2023 Grupa Dutkon.pl Ltd.
  • Polityka prywatności
  • Made by
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Dane osobowe/pliki cookie mogą być wykorzystywane do personalizacji reklam.  Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Manage {vendor_count} vendors Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}